Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Provoz mateřské školy: 6:00 - 16:00 hod

Kontaktní údaje:

Mateřská škola Čtyřlístek
Studentská 1318, 431 11 Jirkov

Zástupce ředitelky MŠ: Lenka Plechatá
telefon: 474654321
e-mail: ctyrlistek@msjirkov.cz

Vedoucí školní stravovny: Soňa Vaňková
Telefon: 474654321
e-mail: stravovnaklubicko@msjirkov.cz

Naše třídy

Přízemí

kytička

 „Kytička“

    
    Paní učitelky: Ivana Znamenáčková, Bc. Michaela Hylmarová

beruška

  „Beruška“

  
    Paní učitelky: Petra Starečková, Lenka Plechatá

1. patro

zvoneček

  „Zvoneček“

    
    Paní učitelky: Jana Meitnerová, Petra Nosková DiS.
    Asistent pedagoga: Iveta Vassová

 

čtyřlístek

  „Čtyřlístek“

  
    Paní učitelky:  Radka Rácová, Bc. Karolína Šmejkalová

 


 

Učitelky:

Lenka Plechatá

Jana Meitnerová

Petra Nosková DiS.

Petra Starečková

Ivana Znamenáčková

Bc. Michaela Hylmarová

Radka Rácová
logo

Bc. Karolína Šmejkalová
 

Asistent pedagoga:

Iveta Vassová

 

Uklízečky:
Ivana Mašková
Martina Káš

Kuchařky:
Soňa Vaňková - VŠJ
Dana Kroftová
Pavlína Šimková

Údržbář:
Patrik Moscato



Orientační časové rozvržení denního programu dětí :
6.00 - 7.30 /dle provozu tříd/ 
- otevírání mateřské školy, scházení dětí v určené třídě, spontánní hry dětí, vzájemné setkávání dětí z celé MŠ       
- přechod dětí do svých tříd, zahájení programu , spontánní činnosti a hry, průpravné cvičení, pohybové aktivity a hry,    didakticky zaměřené činnosti, pitný režim, dopolední svačina...
9.15 -  11.15
- zpravidla dvouhodinový pobyt venku – pohybové aktivity, hry na zahradě, vycházky do  okolí MŠ s přihlédnutím ke vhodným povětrnostním podmínkám  
11.15 - 12.00          
- hygiena, příprava na oběd, oběd, přičemž délka oběda je u jednotlivých dětí individuální, ukládání dětí k odpočinku, četba před spaním
12.00 – 14.00
- odpočinek dětí na lehátku dle individuálních potřeb dětí, klidové činnosti
14.00 – 14.30
- hygiena, příprava na odpolední svačinu, odpolední svačina
14.30 – 16.00
- spontánní aktivity dětí


Časové rozvržení denního programu lze chápat jako orientační, učitelka přizpůsobuje denní program potřebám jednotlivého dítěte, ale i celé skupině.