VÍTEJTE NA STRÁNKÁCH MŠ " U BERUŠEK" V OTVICÍCH
PŘEJEME VŠEM RODIČŮM A DĚTEM
KRÁSNÉ A POHODOVÉ DNY

VÁŽENÍ RODIČE,
MATEŘSKÁ ŠKOLA BUDE V DOBĚ
24.12.2025 - 2.1.2026
UZAVŘENA

Vážení rodiče,
s účinností od 1. září 2025 dochází ke změně způsobu platby za stravné a školné, které budou rozděleny do dvou samostatných plateb.
- Záloha na stravné ve výši 900,- Kč (OŠD 1 040,- Kč) se bude hradit na variabilní symbol uvedený v nové přihlášce, kterou obdržíte e-mailem.
- Záloha na školné ve výši 600,- Kč (DS Lvíček 2 000,- Kč) bude zasílána na variabilní symbol uvedený v další přihlášce, kterou vám rovněž zašleme e-mailem.
Prosíme vás o pečlivou kontrolu údajů v obou přihláškách. Pokud budou správné, zašlete vyplněné přihlášky zpět vedoucí stravovny MŠ nejpozději do 31. července 2025.
Při nastavování nových trvalých příkazů na stravné a školné uveďte variabilní symbol a do zprávy pro příjemce jméno a příjmení dítěte.
Nezapomeňte, že od 1. září 2025 je nutné zrušit původní trvalý příkaz na původní částky
1 280,- Kč (880,- Kč).
Děkujeme za spolupráci.
________________________________________________
V naší školce pracujeme s prvky programu ZAČÍT SPOLU

Cíle a principy programu začít spolu:
- program usiluje o to, aby si děti samy budovaly základy pro postoje, znalosti a dovenosti důležité pro člověka, který se bude vyrovnávat s nároky a problémy současnosti i budoucnosti
- připravujeme děti na to, aby se v budoucnu aktivně zajímaly o učení, uměly se samy a efektivně učit, učení je bavilo a nebylo pro ně spojeno s nadměrným stresem
- vyzvedává, oceňuje a podporuje vývoj charakterových vlastností a rysů osobností, které budou moci uplatňit i v životě - odpovědnost, rozhodnost, cílevědomost
- podporuje zdravý, harmonický, psychický i tělesný vývoj dítěte
- děti jsou vnímány jako individuální osobonosti, učastnící se procesu výchovy a vzdělávání, jako aktivní subjekty
- pedagogové využívají silných stránek dítěte pro motivaci a efektivní učení. Posilují slabé stránky dítěte k tomu, co dítě ještě nezná a nezvládá
Výuka probíhá v podnětném prostředí, ve třídě tzv. centra aktivit (ohraničené učební prostory, tematicky zaměřené a vybavené tak, aby stimulovaly děti k aktivitě, hře a učení). Děti pracují se sktutečnými a reálnými předměty, tak jak je známe z běžného života
Centrum domácnosti
Centum pokusů a objevů
Centrum dílna
Centum knih a písmen
Centrum hudby
Centrum dramatiky
Centrum manipulačních a stolních her
Centrum kostky
Centrum pohybu
Centrum vody a písku
Centrum ateliér
Spolupráce s organizacemi, obyvateli obce a rodiči








